Strona główna

Muzyka
czyli coś do posłuchania i pośpiewania

Rozkład jazdy
czyli gdzie można mnie spotkać i usłyszeć

Osiągnięcia
czyli co miłego w związku ze śpiewaniem się zdarzyło

Różności
czyli przeróżne przygody moje

Filmy
czyli jak mnie widzą

Księga gości
czyli napisz, co ci w duszy gra

Skarbnica
czyli kup co mam najlepszego

Kontakt

Polecam...
Okładka - Normalnie, po babsku - audiobook
Normalnie, po babsku - audiobook

Księga gości

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| Dodaj wpis |

2004-08-03 21:15

Pioter

pepe2@o2.pl
Wspaniały był Twój koncert i solo na harmonijce Malutkiego w sobotę na Grzybowskiej. Pozostaje tylko gratulować i dalej słuchać.
2004-08-03 17:31

sebastian pilipczuk

fajne ma pan piosenki. proszę zajżeć na stronę www.czeneka.prv.pl jest to drużyn harcerska która kocha pana piosenki
2004-08-03 14:56

Bartek

shane54@wp.pl
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na wypoczynek : www.wypoczynek.net.pl
2004-07-29 19:29

Jocho

dzieki za czwartkowy koncert przy baltazarze bylo super jestes wielki!!!
2004-07-25 22:07

Janusz Sikorski

sikorscy1@op.pl
LASY,JEZIORA,KONIE,www.ciche.pl POJEZRERZE BRODNICKIE,tanie pokoje http://republika.pl/agroturystyka_sikorscy/dojazd1.1.htm Ciche powBrodnica,wojKujawsko-Pomorskie - 056-4939514 / 603212614 /
2004-07-22 20:14

Marta

fowles@interia.pl | GG: 2720740
Bardzo ciekawa strona, często ją odwiedzam. Płyta "Chłodnia" rewelacyjna, właśnie zaczynam grać na gitarze i obowiązkowo w moim repertuarze będą pańskie piosenki. Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów. A dla ludzi lubiących poezje śpiewaną zapraszam na strone Mariusza Lubomskiego www.lubomski.prv.pl
jeszcze raz wszystkiego najlepszego
2004-07-19 11:45

Marta Rześniowiecka

damiana7@o2.pl | GG: nie mam g-
Hey właśnie słuchałam twojej muzyki i jest naprawdę super. Lubię tylko taką muzykę. Mam 19 lat. Pozdrawiam życzę miłych wakacji Marta
2004-07-17 17:12

Adam

sp5xsc@ (...) | GG: 2496500
No, mam nadzieje, ze sie kurujesz i w srode bedziesz mogl zaspiewac pelnym glosem.
Wracaj, Romku, do zdrowia!!!
2004-07-16 20:07

Wujek Samo Zło

joł Stary, zespół Misera Puella pozdrawia. Kopę lat:) Nie wyrzucaj zdania o zespole Misera Puella, bo to jedyny ślad po nas w internecie. Pozdro
Towar i Kadi
2004-07-06 12:49

RusH

GG: 2880976
Brawo eXtra stronka! Zapraszamy na "slona wode" do Mrze|yna
2004-07-05 00:44

Wesoły Roger

www.wesolyroger7@wp.pl
Witam!
Romeczku pozdrawia Cię ekipa PzP!!
Mam pytanko! Kiedy pojawi się w TV relacja z Gniazda i jaka to będzie stacja???
Czekamy z niecierpliwością!! Zamieść info na stronce jak możesz
POZDRAWIAMY!!!!
2004-06-30 22:17

Krzych

kftuchan@op.pl
Aż mi szczena opada! Strona jest REWELACYJNA! Pozdrawiam autora.
2004-06-28 12:20

kasia

kradziko@wp.pl
Pamiętam wieczory w ogródkach nad Wisłą, gdy Roman spiewał i grał... Roman, serdecznie pozdrawiam... Jestes wielki! Twoje piosenki zawsze poprawiaja mi nastrój... :) Wszystkiego dobrego!!!
2004-06-28 04:11

Nycunio

nycunio@wp.pl | GG: 8514308
Roman jest najlepszy i nikt go nie przebije pisze wlasnie z Kanady i pozdro dla wszystkicz z Gniazda robicie piekna atmosfere
2004-06-26 18:27

majkel

majkel23@poczta.fm
bardzo przyjemna stronka... pozdrawiam wszystkich i zapraszam na Musiq.pl
2004-06-26 16:40

ania

Cześć Mam ogromną prośbę. Mianowicie moja
koleżanka bardzo chciałaby znaleźć się
na okładce pewnej krzyżówki. Zależy to jednak od
ilości oddannych głosów. Byłabym bardzo widzięczna

gdybyś pomógł nam oddając swój głos na Beatę
Połojko z Piły na stronie www.technopol.pl w
dziale "damy na łamy". Dziekuję bardzo i
przepraszam za kłopot!!
2004-06-25 19:13

Fanatyk

psycholex@o2.pl
Heh... fajna stronka - właśnie buszuje :)
A przy okazji zapraszam też na http://www.szantyforum.glt.pl
2004-06-22 15:55

--== sVirus =--

w zyciu jak zwykle
w muzyce jakos leci
stronka spoks
a radio jest z tego najlepsze :P
2004-06-20 17:00

Wesoły Roger

wesolyroger7@wp.pl
Witam!!
Romeczku pozdrowionka od grupy Piwo za Piwo!!
Radio jest super!! słuchamy non stop!.
3maj się i graj! graj! graj!
Do zobaczenia w Gnieżdzie i oczywiście w Rybie!!
Pozdro!
2004-06-18 23:03

Myszka

lilla6@interia.pl | GG: 4430716
GOOD
2004-06-18 23:03

Myszka

lilla6@interia.pl | GG: 4430716
Dobra robota.
2004-06-11 23:41

Grzegorz

g693367926@plusnet.pl | GG: 4591813
Strona teksty piosenek i głos twoj jak zwykle super !!!
Drogi Romku jak możesz odezwij się do mnie pare pytań do ciebie.
2004-06-10 18:23

gosc

SMS, Logo, Dzwonki
sms
sms
sms
2004-06-10 14:13

PrzeraŻona

GG: 4983118
ej no :)..ostatnio żartowałam sobie ze znajomymi, ze moze powstałoby "radio roman"- byłoby czego posłychac.....a tu "a ku-ku"...jest!...
prawie jak prezent od swietego mikołaja!
reasumując- radio to był bardzo fajny pomysł, a jeszcze fajniej, ze ktoś go zrealizował! :)
pozdrawiam
marta
2004-06-04 22:17

Mike

mike568@wp.pl | GG: 4452653
jo! Baba ze stali rulez!!!!!!!!!!! oby tak dalej
extra site
2004-05-31 12:47

julek

Piosenka o niebieskim baloniku jest mi bardzo blizka tak samo jak Okudżawa, więc ciesze się że mogłam ją posłuchać w wykonaniu R.R. Pozatym mam nadzieję że dotrę wkońcu do Gniazd piratów.Hej.
2004-05-26 22:05

sandra roczeń

childofthekorn@o2.pl | GG: 7876546
hmmm
ciekawe czy roczeń ma coś wspólengo z moim nazwiskiem??:)
2004-05-25 10:26

Beata

Pozdrawiam wszystkich "szanciarzy" i fanów Romka. Żaluję, że tak daleko mam do Gniazda, bo byłabym na wszystkich koncertach Romka.
Odkryłam za to radio Romana i już mi trochę lepiej. Całuski.
2004-05-19 20:23

Wejder

wejder@tlen.pl
Zaraz lecę Cię posłuchać do Gniazda Piratów :)

Ten co nie śpiewa to będę ja ;D


2004-05-19 08:27

Marcin

m.olejarczuk@bp.com.pl
Cieszę się, że poznałem tak wspaniałego faceta, żałuję jednak, że nie miałem okazji jak dotąd wysłuchać Twojego koncertu, a jedynie występ w Szansie na Sukces i to dzięki Karolci.
Świat się jednak nie kończy i liczę na to, że w niedługim czasie będzie mi dane zachwycać się Twoją muzyką.
Przesyłam pozdrowienia, również dla Twojej uroczej żony Magdy i równie wspaniałego synka o przepięknym imieniu hehe
Marcin (kuzyn Agnieszki, kolega Błażeja i Karolci)
2004-05-18 12:00

Gonzal

pawel@fiskus.w.pl | GG: 1898489
BRAWO BRAWO BRAWO Ahoj wszystkim zeglarzom :)))))
2004-05-16 00:25

Ogniomistrz

marekwize@o2.pl | GG: 2799128
Czesc Czesc!!!Czesto tu wpadam i postanowilem sie w koncu nawet wpisac.Chcialem pozdrowic wszystkichg a szczegolnie wszystkich bywalcow "7" no i oczywiscie RR.Chcialem tez podziekowac za wykonanie "Morow" J.Kaczmarskiego ktory niedawno zmarl.
Pozdrawiam. OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2004-05-15 00:46

Rimaj

szczybur@poczta.onet.pl
Uwielbiam szanty pana wykonaniu panie Romku. Do tego jeszcze radio na stronie! Odbiera bez problemu nawet na modemie! Naprawdę świetna robota.
2004-05-12 12:08

Oleśka

olkajeden@wp.pl | GG: nie posiad
Uważam, że te wersje szant są po prostu fantastyczne, można sobie przypomnieć swoje własne występy na scenie i jak się bawiliśmy pod sceną.Jak dla mnie na 5!
2004-05-12 11:29

Tygrysek

caitlin@o2.pl
przyłączam się do pochwał, bywam na koncertach w Gnieździe i u Michała, album "Chłodnia" rzeczywiście jest bardzo dobry. Pozdrawiam Romka bardzo serdecznie i życzę mu, żeby śpiewał dla nas jak najwięcej i jak najdłużej.
2004-05-08 21:17

Wiktor

wdolat@wp.pl
Dzisiaj byłem na Twoim koncercie razem z żoną. Było super! Ci co nie słyszeli niech żałują! Twoja płyta też extra (Chłodnia). Tak trzymaj!!!
Wiktor.[Orzeł]
2004-05-07 11:31

Martz

a_martz@poczta.onet.pl
radio! super! Romek - tak trzymaj!
2004-05-04 09:06

mmkk

kwiesia@op.pl
dzieki za muze w necie - długo szukałam ale znalazłam ciebie - super:))))
2004-05-02 22:36

Beata

ginger82@poczta.onet.pl | GG: 4829214
stronka jest OK:-) jeszcze jestem bardziej zauroczona głosem Romana i szant w jego wykonaniu-poprostu miodzio :) pozdrawiam cieplutko i czekam na koncert w Krakowie :-)))
2004-05-01 17:16

magneto

czesc Romeczku, no ..... jestem pod wrazeniem radyjka!!!!!!!! pozdrawiam. magneto.
2004-04-28 17:31

cibulette

cibulette@wp.pl | GG: 3782427
Dziękuję za genialną muzykę, świetną stronę i super radio. Pozdrawiam.
2004-04-26 20:19

Daniel i Dominika

dom-cia@wp.pl
Witaj ROMKU!!!Chcieliśmy Ci podziękować za świetną płyte,dużo dobrej muzyki.Postaramy się przybyć w sobote, w piątek nie damy rady: Pozadrawiamy!!OBY TAK DALEJ
2004-04-19 20:59

Milwii

-- | GG: 1964458 | ICQ: --
Hey Romek :) będzie już drugi rok jak wpadam do 7 i nie zamierzam przestać, cowiecej zaciagamy caly czas nowych znajomych:P Każdy kto tam przyjdzie już zostaje...potrafisz wytworzyc taką atmosferę, że naprawde czasem to czuje się jak w innym świecie:P Pozdrawiam cie gorąco i wszystkich Szantażystów:P buziaki:) Heya
2004-04-13 17:45

cesarz

Jesteś wspaniały.Słucham od pół roku twoich piosenek i nie mogę wyjść z podziwu nad twoim talentem.Twoje piosenki są wyjątkowe ,emocjonalne i ciepłe, a szczególnie piękne są tylko 3 polana czwarta i amsterdam.
2004-04-09 20:17

POPEY

patryk.popow@wp.pl | GG: 4625711 | ICQ: 220
elo wszystkim szanciarzom. dajcie znać o jakichś fajnych klubach w Słupsku lub ustce z góry dzięki!!!!
2004-04-09 20:16

POPEY

patryk.popow@wp.pl | GG: 4625711 | ICQ: 220
elo wszystkim szanciarzom. dajcie znać o jakichś fajnych klubach w Słupsku lub ustce z góry dzięki!!!!
2004-04-09 20:12

Skrzypek

daniel-skrzypiec@wp.pl | GG: 5514072 | ICQ: 117
Jest zajebiście!!!!!!
2004-04-09 00:49

a jednak

http://www.bramka-sms.pl
pozdrowionka
2004-04-09 00:48

serfer

dzwonki pozdrowionka
2004-04-08 14:09

Roman R.

romanro@atn.pl | GG: 36683
Pozdrawiam wszystkich. Ponieważ zaczęły się mnożyć automatycznie dopisywane wpisy zawierające głównie treści spamerskie, odciąłem pole do wpisywania adresów stron. Mam nadzieję, że zrozumiecie.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| Dodaj wpis |


Opieka nad stroną - Marcin Cały | Projekt graficzny - InColor Roman Jankowski